Heiii! Blogi tuli juust valmiiksi ja pääti kirjottaa nyt vähän tulevasta nukestani :) Eli nukkeni tulee n. kolmen viikon päästä ja on pullip Merl. Odotan tyttöstä innolla. Nimekseen tyttö saa Yuri Kokoro Sakami. Itseasiassa jos Yuria puhutellaan julkisesti, nimen eteen laitetaan "hime". Syy on yksinkertaisesti se että Yuri on prinsessa :) Äääh... Miks 3 viikko on vaa niin pitkä aika? Haluaisin Yurin jo nyt! ;)
Täs vielä kuva Yurista ;)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti