tiistai 20. marraskuuta 2012

Uutisia, uutisia...

Miksi, miksi, miksi, miksi, miksiiiiiiiiiiiiiiiiih?????????????? Miksi juuri minä, miksiiiiiiih????????????? Yhyyyy, mä alan itkemään!!!!!! Jaa miksi? NO KUN YURIN TILAAMINEN VIIVÄSTY NIIN EN SAAKAAN SITÄ KU VARMAA VAST JOULUKUUSSA!!!!!!!!!!!! YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!!!! :'C DDDD": I cry ="C

Ja ku tää paska google ei toimi  nii My Dolls Heart muuttaa kerron myöhemmin mihin. Rakkaat ihmiset, syyttäkää googlea tästä >:C

Ny tuli vaa tällänen lyhyt valituspostaus mut sit ku Yuri tulee ni tulee kuvapostauksii yms. =)

lauantai 3. marraskuuta 2012

Tulossa...♥

Heiii! Blogi tuli juust valmiiksi ja pääti kirjottaa nyt vähän tulevasta nukestani :) Eli nukkeni tulee n. kolmen viikon päästä ja on pullip Merl. Odotan tyttöstä innolla. Nimekseen tyttö saa Yuri Kokoro Sakami. Itseasiassa jos Yuria puhutellaan julkisesti, nimen eteen laitetaan "hime". Syy on yksinkertaisesti se että Yuri on prinsessa :) Äääh... Miks 3 viikko on vaa niin pitkä aika? Haluaisin Yurin jo nyt! ;)
Täs vielä kuva Yurista ;)